1ο ΜΕΡΟΣ - Οδηγός PreWorkout συμπληρωμάτων! Συστατικά για πιο έντονες προπονήσεις!!!

Τα PreWorkout συμπληρώματα είναι σήμερα από τις πιο δημοφιλής προτιμήσεις όσο ποτέ!!!

Οδηγός PreWorkout συμπληρωμάτων! Συστατικά για πιο έντονες προπονήσεις

Αυτό συμβαίνει γιατί τα PreWorkout χρησιμοποιούν φόρμουλες με συνδυασμό συστατικών που αυξάνουν ραγδαία την ενέργεια, την γενική αντοχή, καθώς και την μυική αντοχή-ανοχή στον μυικό κόμματο με αποτέλεσμα αύξηση της μυικής δύναμης, επομένως δυνατότερες προπονήσεις αύξηση της μυικής μάζας οπότε αύξηση του ρυθμού καύσης του σωματικού λίπους!!!


Παρακάτω θα αναλύσουμε τα πιο διάσημα συστατικά που χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερες εταιρείες στην βιομηχανία των συμπληρωμάτων διατροφής.

1. ARGININE-Αργινίνη:

Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή παραδοσιακά συστατικά που χρησιμοποιούνται για την σύνθεση Νιτρικού οξειδίου (ΝΟ). Φαίνεται πως διεγείρει την απελευθέρωση της αυξητικής ορμόνης. Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα με αποτέλεσμα να έχουμε καλύτερα πρηξίματα. Θεωρείται το φυσικό VIAGRA καθώς βοηθάει στην καλύτερη αιμάτωση των γεννητικών οργάνων.


2. BETA-ALANINE-Βήτα-Αλανίνη:

Είναι ένα μη απαραίτητο αμινοξύ το οποίο δεν παίζει ρόλο στην πρωτεινοσύνθεση. Η Βήτα-αλανίνη χρησιμοποιείται από τα μυϊκά κύτταρα για την παράγωγη καρνοσίνης με αποτέλεσμα να έχουμε μεγαλύτερη μυική αντοχή και μεγαλύτερη ανοχή στον μυικό κόμματο που προέρχεται από την παράγωγη γαλακτικού οξέως με αποτέλεσμα αύξηση των επαναλήψεων και του χρόνου άσκησης!!!

3. BETAINE-Μπεταΐνη:

Είναι ένα φυσικό αμινοξύ που βρίσκεται στο σώμα μας γνωστό ως τριμεθυλογλυκίνη. Έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα της ομοκυστεΐνης διαμορφώνοντας υγιεί επίπεδα ορμονών. Σε μια πρόσφατη μελέτη, η συμπλήρωση με 2,5 γραμμάρια ανά ημέρα Μπεταΐνη βρέθηκε να υποστηρίζει την ανάπτυξη των μυών και τη βελτίωση της σύνθεσης του σώματος. Η έρευνα δείχνει ότι η Μπεταΐνη έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει την υποστήριξη απώλεια λίπους με την προώθηση της οξείδωσης των λιπιδίων.

Έχει μια ποικιλία λειτουργιών όπως η προστασία των κυττάρων από την αφυδάτωση, ως αντιοξειδωτικό, και προστατεύει την καρδιαγγειακή λειτουργία.

4. BCAA-Αμινοξέα Διακλαδισμένης αλυσίδας:

Τα BCAA αμινοξέα περιλαμβάνουν τα τρία βασικά αμινοξέα λευκίνη, ισολευκίνη, και βαλίνη. Μελέτες έχουν αποδείξει οτι τα συμπληρώματα BCAA μπορούν να βοηθήσουν στην μείωση των μυικών πόνων μετά από έντονες προπονήσεις. Επιπλέον βοηθάνε στην ανακατασκευή των μυών σε περίπτωση τραυματισμών και έντονων προπονήσεων με αποτέλεσμα πολύ καλύτερη αποθεραπεία γρηγορότερη ανάρρωση και δυνατότερες μελλοντικές προπονήσεις.

Από τα τρία BCAA αμινοξέα η λευκίνη παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς πάρα πολλές μελέτες αποδεικνύουν τα οφέλη της στην προώθηση της πρωτεινοσύνθεσης έχοντας αντικαταβολική δράση οπότε υψηλός αναβολισμός μυική ανάπτυξη καλύτερη ανάρρωση!
Η πρωτεΐνη από ορό γάλακτος είναι πολύ πλούσια πηγή σε λευκινη καθώς και στα υπόλοιπα BCAA αμινοξέα. Η δράση της λευκίνης ενισχύεται σημαντικά όταν συνδυάζεται με τα υπόλοιπα αμινοξέα ισολευκίνη και βαλίνη γι αυτό το λόγο είναι πάντα μαζί. Προτείνω μορφή 2:1:1

5. CAFFEINE-Καφεΐνη:

Είναι το πιο δημοφιλές διεγερτικό-τονωτικό συστατικό. Η Καφεΐνη έχει πολλά οφέλη στο Bodybuilding, όπως μπορεί να αυξήσει τη διανοητική απόδοση, την εγρήγορση, τη συγκέντρωση, και την προσοχή κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για πιο αποδοτικές προπονήσεις στο γυμναστήριο και όχι μόνο!

Αύξηση αντοχής: Η καφεΐνη μπορεί να αυξήσει την αντοχή με δύο πιθανούς μηχανισμούς. Η πρώτη θεωρία έχει να κάνει με την εγκεφαλική διέγερση που μας βοηθάει να πιέσουμε περισσότερο το σώμα μας να ασκηθεί σκληρότερα κάτι σαν "φυσικό ντόπινγκ" θα μπορούσαμε να πούμε. Η δεύτερη θεωρία είναι ότι η καφεΐνη μπορεί να βοηθήσει το σώμα μας να χρησιμοποιήσει περισσότερο σαν πηγή ενέργειας το λίπος και να αφήσει το γλυκογόνο ως πηγή ενέργειας να το χρησιμοποιήσουμε αργότερα.

Απώλεια λίπους: Η καφεΐνη είναι ίσως το πιο κοινό συστατικό σε θερμογενετικά προϊόντα. Αυτό συμβαίνει γιατί η καφεΐνη μπορεί να βοηθήσει στην ελαφριά αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος με αποτέλεσμα το λίπος να καίγεται ευκολότερα!!
ΠΡΟΣΟΧΗ μην το παρακάνετε!!!

Διαβάστε επίσης:
2ο ΜΕΡΟΣ - Οδηγός PreWorkout συμπληρωμάτων! Συστατικά για πιο έντονες προπονήσεις!!!

PreWorkout συμπληρώματα διατροφής χρήση και χρησιμότητα!!!



Διαβάστε κάτι σημαντικό: Ιατρική αποποίηση!!!
  Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου