2ο ΜΕΡΟΣ - Οδηγός PreWorkout συμπληρωμάτων! Συστατικά για πιο έντονες προπονήσεις!!!

Οδηγός PreWorkout συμπληρωμάτων! Συστατικά για πιο έντονες προπονήσεις

6.CITRULLINE MALATE-Μηλική κιτρουλίνη:

Είναι ο συνδυασμός του αμινοξέως κιτρουλίνη+μηλικό οξύ. Η κύρια δράση είναι η απομάκρυνση της αμμωνίας που παράγεται κυρίως στις τελευταίες και πιο επίπονες επαναλήψεις, αυτό το γνωστό κάψιμο. Έτσι έχουμε ως αποτέλεσμα εντονότερες προπονήσεις με αισθητά μικρότερη κόπωση και γρηγορότερη ανάκαμψη των δυνάμεων μας!!!

7.CREATINE-Κρεατίνη:

Είναι αναμφισβήτητα το πιο δημοφιλές συστατικό για πάνω από 20 χρόνια με ατελείωτες κλινικές μελέτες για την δράση και την αποτελεσματικότητα της στην αύξηση της δύναμης και της μυικής μάζας χωρίς λίπος.
Υπάρχουν διάφορες μορφές Κρεατίνης αλλά η πιο μελετημένη για την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια της είναι η μονουδρική (Creatine Monohydrate).
Προτιμήστε τον τρόπο χρήσης των 5γρμ ανά ήμερα, όπου η πλήρωση των μυών σε κρεατίνη θα έρθει σε 28 μέρες.
Την κρεάτινη μπορείτε να την πάρετε πριν η μετά την προπόνηση που το σώμα μας διψά πραγματικά για θρεπτικά συστατικά οπότε θα έχουμε και γρηγορότερη απορρόφηση!
Ο άλλος τρόπος είναι 20γρμ την ημέρα σπασμένη σε 4 δόσεις για 5 μέρες για την υπερπλήρωση και μετά 5γρμ για διατήρηση.

Προτείνω τον πρώτο τρόπο γιατί δεν θέλω να στρεσάρω την λειτουργία των νεφρών μου, χωρίς να σημαίνει πως η κρεατίνη δημιουργεί πρόβλημα στα νεφρά!!!
Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά για την προσωπική μου εμπειρία αλλά θα το αφήσω σε εσάς που θέλετε να αυξήσετε δύναμη και μυική μάζα να το ανακαλύψετε μόνοι σας!


8.TAURINE-Ταυρίνη:

Είναι ένα αμινοξύ που βοηθά στην αύξηση της μυϊκής αντοχής και δύναμης. Μπορεί να αυξήσει τη ροή του αίματος στους μύες με την ενίσχυση της παραγωγής του νιτρικού οξειδίου(ΝΟ). Η ταυρίνη έχει την ικανότητα να δεσμεύει νερό στους μύες μας με αποτέλεσμα πολύ καλύτερα πρηξίματα και μεγαλύτερη πρωτεινοσύνθεση!!!

9.Tyrosine-Τυροσίνη:

Είναι ένα αμινοξύ που παίζει ρόλο στην παράγωγη κατεχωλαμινών, ορμόνες ή νευροδιαβιβαστές που αυξάνουν τη διάθεση και την ψυχική εστίαση μειώνουν το στρες και γενικά αυξάνουν το κίνητρο να μπούμε σε δράση! Επίσης η τυροσίνη αυξάνει την ενέργεια και βελτιώνει την λειτουργιά του θυροειδή γι αυτό θεωρείτε πολύ αποτελεσματικό στην απώλεια λίπους και πολλές εταιρείες συμπληρωμάτων διατροφής το προσθέτουν στα σκευάσματα τους!!!


10.Glutamine-Γλουταμίνη:

Αν και δεν περιλαμβάνεται μέσα στα βασικά αμινοξέα, θεωρείτε από τα πιο σημαντικά για την μυϊκή ανάπτυξη. Παίζει ρόλο στο μεταβολισμό των πρωτεϊνών και την παραγωγή αυξητικής ορμόνης. Αν και βρίσκεται σε αφθονία αποθηκευμένη στο μυικό μας σύστημα, έντονες προπονήσεις μπορούν να εξαντλήσουν γρήγορα τα αποθέματα γλουταμίνης, οπότε η συμπληρωματική χρήση προτείνεται! Μπορείτε να πάρετε 5γρ πριν και 5γρ μετά την προπόνηση, μέχρι και 40γρ την ημέρα φαίνεται να είναι ασφαλής δοσολογία αν και δεν χρειάζεται να καταναλώνουμε τόση γλουταμίνη αν  παίρνουμε και whey protein που είναι πολύ πλούσια σε γλουταμίνη.

Τέλος μια πολύ σημαντική δράση της γλουταμίνης είναι η ενίσχυση και η καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος!!!

Να θυμάστε πως όλα τα συμπληρώματα δεν είναι για όλους, πριν χρησιμοποιήσουμε κάποιο συμπλήρωμα είναι φρόνιμο να κάνουμε την έρευνα μας διαβάζοντας και ρωτώντας γνώστες του αντικειμένου.
Αν θέλετε να ρωτήσετε κάποιον γιατρό να είστε σίγουροι ότι έχει σχέση και επαφή με την αθλητική διατροφή η ακόμη καλύτερα αν ο ίδιος γυμνάζεται και προέρχεται από τον χώρο η γνώμη του έχει μεγαλύτερη βαρύτητα!!!
Η διατροφή και οι σκληρές προπονήσεις είναι το σημαντικότερο κλειδί για να πετύχεις οποιοδήποτε στόχο εχεις βάλει, να το θυμάσαι και σε καμία περίπτωση μην παρασυρθείς στον "εύκολο" δρόμο παράνομων και επικίνδυνων ουσιών.....
 Η ΥΓΕΙΑ μας είναι το πιο σημαντικό αγαθό που μας έχει δοθεί!!!

Διαβάστε ΕΔΩ το πρώτο μέρος!!!


Διαβάστε κάτι σημαντικό: Ιατρική αποποίηση!!!

Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου