ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΦΩΤΙΑ!!!

Δίαιτα για μεταβολισμό φωτιά
Αν έχετε ακούσει κάποια πράγματα για τη δίαιτα μεταβολισμού, αλλά δεν ξέρετε πώς λειτουργεί, θα σας το εξηγήσω όσο πιο απλά
γίνεται.

Μεταβολισμός λέγεται η διαδικασία που το σώμα κάνει καύση των θερμίδων που του παρέχουμε και χρησιμοποιεί την ανάλογη ενέργεια. Διαφορετικοί άνθρωποι έχουν και διαφορετικούς ρυθμούς στο μεταβολισμό τους, που σημαίνει ότι καίνε θερμίδες με διαφορετικές ταχύτητες.
Η δίαιτα μεταβολισμού έχει ως στόχο μέσω διάφορων συγκεκριμένων τροφών να επιταχύνει τη διαδικασία μεταβολισμού και να μας βοηθήσει να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, μόνο με την αλλαγή του τρόπου που τρώμε.
Τροφές που επιταχύνουν το μεταβολισμό.Αν ξέρετε ποιες τροφές δίνουν στο σώμα σας την ώθηση να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό του και τις προσθέσετε στο διαιτολόγιο σας, έχετε κάνει κιόλας το πρώτο βήμα για να πετύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε. Θα χάσετε σίγουρα βάρος και θα νιώθετε το σώμα σας να έχει περισσότερη ενέργεια. Η ιδέα στην όλη διαδικασία είναι να προσθέσετε τροφές που έχουν ως αποτέλεσμα την καύση περισσότερων θερμίδων από αυτές που περιέχουν.

Δείτε μερικά παραδείγματα τροφών που αποτελούν μια δίαιτα μεταβολισμού:
Πρωτεΐνες
• Ασπράδια αυγών
• Γαλοπούλα
• Στήθος κοτόπουλου
• Φυστικοβούτυρο
• Άπαχο κόκκινο κρέας
• Σολομός, σαρδέλες και τόνος
• Αμύγδαλα, καρύδια, κάσιους σε μικρές ποσότητες
• Όσπρια

Λαχανικά
• Σπανάκι
• Λάχανο
• Σέλινο
• Μπρόκολο
• Τσίλι
• Ντομάτες
• Πιπεριές

Φρούτα
• Φράουλες
• Μήλα
• Αχλάδια
• Πορτοκάλια
• Γκρέιπ Φρούτ
• Λεμόνια

Ολόκληροι καρποί
• Βρώμη
• Μούσλι
• Δημητριακά
• Αλεύρι ολικής αλέσεως

Υγρά
• Κρύο νερό
• Πράσινο τσάι
• Καφές
• Ζεστό νερό με λεμόνι

Έλαια
• Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
• Λάδι κάνολας

Άλλες τροφές
• Γιαούρτι
• Σούπες (κυρίως με λαχανικά)
• Μπαχαρικά


Συμβουλές για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας

Όσο περνούν τα χρόνια ο μεταβολισμός μας επιβραδύνει το ρυθμό του και αυτό είναι κάτι που δεν το αποφασίζουμε εμείς. Εκτός όμως από την ηλικία υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως ακατάλληλες δίαιτες, παράβλεψη γευμάτων και διάφορες μικρές απροσεξίες όπως η μεγάλη κατανάλωση ζάχαρης που μπορούν αν γίνουν σύστημα να οδηγήσουν σε ανεπιθύμητα αποτελέσματα.
Για να ξεκινήσετε μια δίαιτα μεταβολισμού είναι καλό να προσέξετε τα εξής:
• Ξεκινήστε με ένα πρωινό πλούσιο σε σύνθετους υδατάνθρακες και πρωτεΐνες για να δώσετε μια εκκίνηση στο μεταβολικό ρυθμό σας
• Μην παραβλέπετε γεύματα στη διάρκεια της ημέρας
• Μοιράστε το φαγητό της ημέρας σε έξι μικρότερα γεύματα που θα φάτε σε τακτικά διαστήματα.
• Φάτε 3 βασικά γεύματα και δοκιμάστε ανάμεσα σε αυτά τροφές που θα σας αυξήσουν το μεταβολικό ρυθμό
• Επιλέξτε τροφές στη δίαιτα μεταβολισμού σας που να είναι θρεπτικές και να έχουν πολλές πρωτεΐνες
• Προσθέστε μπαχαρικά στο μαγείρεμα σας
• Πιείτε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα
• Κάντε καθημερινή συνήθεια σας μια μικρή χρονικά άσκηση
• Αυξήστε τη λήψη φυτικών ινών που λαμβάνετε
• Περιορίστε το αλκοόλ
• Κόψτε το κάπνισμα ή μειώστε τα τσιγάρα που καπνίζετε καθημερινά
Μαγειρέψτε έξυπνα και με στόχο πετύχετε την ιδανική δίαιτα μεταβολισμού που θα σας γίνει η πιο ευχάριστη συνήθεια. Φροντίστε να έχετε στο μεγαλύτερο ποσοστό των γευμάτων σας, τροφές που είναι νόστιμες αλλά και επιταχύνουν την καύση των λιπών του σώματος όπως ακριβώς έχουμε προτείνει και στη διατροφή για γράμμωση.
Μάθετε για τεχνικές μαγειρέματος που θα σας αλλάξουν την αντίληψη που είχατε μέχρι σήμερα για την κουζίνα σας, αλλά και για τα αποτελέσματα που έχει ένα θρεπτικό γεύμα.
Μπορείτε να τρώτε τις ίδιες ποσότητες από τα φαγητά που επιλέγατε μέχρι σήμερα και αλλάζοντας τον τρόπο που τα μαγειρεύετε να τα μετατρέψετε σε τροφές που καίνε λίπος και χάνετε κιλά χωρίς να το καταλαβαίνετε.

Διαβάστε επίσης:
1ο μέρος. Πώς μπορώ να επιταχύνω ραγδαία καύσεις και μεταβολισμό!!!

πηγη:easydiet4u.com
Αφήστε σχόλιο, μοιραστείτε το άρθρο, κάντε Like στο facebook ευχαριστούμε!!!

2 σχόλια:

  1. Επιτέλους,πρέπει οι πιο πολλοί να καταλάβουν,πως για να χάσεις κιλά και να διατηρείς το ιδανικό σου βάρος,το θέμα δεν είναι να μη τρως αλλά να τρως,διότι τρώγοντας χάνεις.Το θέμα είναι τι τρως πότε και σε τι ποσότητες.

    Δε χρειάζεσαι περιστασιακές δίαιτες,αλλά έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον θα έλεγα. Προσθέτοντας στο άρθρο , θέλω να επισημάνω ότι υπάρχει τρόπος ο οποιοσδήποτε να μπορεί να υπολογίσει πιο θα έπρεπε να ήταν το κανονικό βάρος του με δεδομένο την ηλικία, το φύλο και το τρέχον βάρος. Ένα παράδειγμα είναι και αυτό το site που σου λέει το ιδανικό βάρος (εάν ορίζεται κάτι τέτοιο ). Το επισημαίνω γιατί μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον .

    ΑπάντησηΔιαγραφή




Αρχειοθηκη ιστολογιου