1ο μέρος. Ο Lazar Angelov προτείνει συμπληρώματα διατροφής για μυική ανάπτυξη!!!

Lazar Angelov συμπληρώματα διατροφής για μυική ανάπτυξη

Τα συμπληρώματα διατροφής είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι στη διατροφή των αθλητών η απλά των αθλούμενων.

Τα συμπληρώματα διατροφής μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα και τις επιδόσεις μας στο γυμναστήριο παρέχοντας στο σώμα μας όλα αυτά τα διατροφικά στοιχεία τα
οποία θα υποστηρίξουν το σώμα μας πριν και μετά την προπόνηση.


Εδώ θα ήθελα να σημειώσω ότι πρώτο και σημαντικό ρόλο παίζει η επιλογή μιας σωστής διατροφής πάνω απ' όλα και στη συνέχεια η επιλογή κάποιον συμπληρωμάτων διατροφής τα οποία από μόνα τους δεν κάνουν θαύματα πάντα σε λογικά πλαίσια χωρίς υπερβολές.

Σήμερα η βιομηχανία συμπληρωμάτων διατροφής αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς και υπάρχει αφθονία προϊόντων για αύξηση μυϊκής μάζας, την απώλεια λίπους και τη βελτιστοποίηση της
υγείας. Καθημερινά υπάρχει βομβαρδισμός πληροφοριών που πολλές φορές προκαλούν σύγχυση.

Παρακάτω ο Lazar Angelov προτείνει έναν κατάλογο των πέντε κορυφαίων συμπληρωμάτων διατροφής που έχει αποδειχθεί τόσο από επιστημονικές έρευνες όσο και στο γυμναστήριο στην
πράξη ότι μας βοηθάνε να αυξήσουμε την μυική μας μάζα!!!


1. Πρωτεΐνη ορού γάλακτος

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος είναι η καλύτερη πηγή πρωτεΐνης με την υψηλότερη κατάταξη σε θρεπτική και βιολογική αξία. Είναι πλούσια σε αμινοξέα και κυρίως σε BCAA και L- Γλουταμίνη, άμεσα απορροφήσιμη από το σώμα μας καθιστώντας την ως την καλύτερη επιλογή πρωτεΐνης!

Εκτός από αυτό, η πρωτεΐνη ορού γάλακτος περιέχει πολύτιμες ουσίες όπως βήτα-λακταλβουμίνης, βήτα-λακτοσφαιρίνες και ανοσοσφαιρίνες, οι οποίες ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και βελτιώνουν τα γενικά επίπεδα υγείας.

Τέλος η πρωτεΐνες ορού γάλακτος είναι από του ισχυρότερους υποκινητές της γλουταθειόνης, το ισχυρότερο φυσικό αντιοξειδωτικό που χρησιμοποιεί το ανθρώπινο σώμα.

Δοσολογία: Πάρτε 40 γραμμάρια ποιοτικής πρωτεΐνης ορού γάλακτος επειγόντως μετά την προπόνηση για άμεση απορρόφηση και ταχύτατη ανάρρωση και αναβολισμό.Αν δεν προλαβαίνετε να πάρετε κάποιο ολόκληρο γεύμα χρησιμοποιήστε το ως υποκατάστατο γεύματος.


2. BCAA Αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας

Τα αμινοξέα BCAA (L-λευκίνη,L-ισολευκίνη,L-βαλίνη) είναι τα πιο χρήσιμα στο παιχνίδι της μυικής ανάπτυξης και ειδικά η L-λευκίνη έχοντας ισχυρές αντικαταβολικές και αναβολικές δράσεις!!! Ενεργοποιεί την πρωτεινοσύνθεση εμποδίζοντας τον μυικό ιστό να χρησιμοποιηθεί ως πηγή ενέργειας στις πολύ απαιτητικές περιόδους άσκησης.

Σημαντική διαφορά από τα υπόλοιπα αμινοξέα είναι ότι τα BCAA απορροφούνται και μεταβολίζονται άμεσα από τους μύες και όχι από το συκώτι.

Δοσολογία: Πάρτε 5 γραμμάρια 3 φορές την ημέρα, μόλις ξυπνήσεις,πριν και αμέσως μετά την προπόνηση.
Διαβάστε εδώ το δεύτερο μέρος:
2ο μέρος. Ο Lazar Angelov προτείνει συμπληρώματα διατροφής για μυική ανάπτυξη!!!

Διαβάστε επίσης:  
Αμινοξέα και Bodybuilding, η σημαντικότητα τους!!!!

Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου