Νο1 Mύθοι σχετικά με τη ΔΙΑΙΤΑ και το ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

muthoi diaita adynatisma

Μέρος 1ο

Στο παρακάτω άρθρο θα γνωρίσουμε κάποιους από τους πιο φημισμένους μύθους σχετικά με τη δίαιτα και το αδυνάτισμα ώστε να ξέρουμε τι να προσέξουμε σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους!!!

1.Μπορώ να χάσω πολλά κιλά μέσα σε λίγες μέρες, μόνο με δίαιτα

Η συνιστώμενη εβδομαδιαία απώλεια βάρους είναι ½ με 1 κιλό, που αντιστοιχεί σε 500 θερμίδες λιγότερες ανά ημέρα, οι οποίες απορρέουν από μειωμένη ποσότητα τροφής και σωματική άσκηση. Ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος που υπόσχεται θεαματικά αποτελέσματα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα είναι οπωσδήποτε στερητικό και μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στον μεταβολισμό. Σε αυτές τις περιπτώσεις αυτό που χάνεται δεν είναι λίπος αλλά κυρίως υγρά και μυϊκή μάζα 
(10 μυστικά για να χάσετε λίπος κι όχι μυς!!!)
 Επιπλέον, οι σύντομες δίαιτες συνήθως δεν έχουν σταθερά αποτελέσματα, καθώς η απώλεια κιλών μπορεί να ανατραπεί γρήγορα και το άτομο μάλιστα να πάρει και επιπρόσθετο βάρος από το αρχικό. Τέτοιες δίαιτες “γιο-γιο” διαταράσσουν τον μεταβολισμό, είναι επικίνδυνες για την καρδιά και η επανάληψη τους κάνει όλο και πιο δύσκολη την απώλεια βάρους.

2.Ένας εύκολος τρόπος για να χαθεί βάρος είναι να παραλειφθούν γεύματα

Παραλείποντας γεύματα, και ειδικά το πρωινό έπειτα από πολλές ώρες αφαγίας λόγω του ύπνου, μειώνουμε την μεταβολική δραστηριότητα του οργανισμού μας και διαταράσσουμε την ισορροπία της γλυκόζης στο αίμα. Η σωστή προσέγγιση είναι μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, που περιλαμβάνουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών και τις σωστές θερμίδες στο σύνολο προκειμένου να υπάρξει απώλεια βάρους.

3.Μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες και συνεπώς υψηλή σε πρωτεΐνες οδηγεί σε γρήγορη απώλεια βάρους

Αυτό είναι αλήθεια, ωστόσο μια τέτοιου είδους διατροφή συνήθως δεν συνίσταται (οπωσδήποτε όχι για μεγάλο χρονικό διάστημα) διότι η αυξημένη πρόσληψη πρωτεϊνών συνεπάγεται και αυξημένη πρόσληψη λίπους (10 τροφές με χαμηλά λιπαρά και φουλ ΠΡΩΤΕΙΝΗ!!! )
ως επί το πλείστον ζωικής προέλευσης, και συνεπώς αυξάνει την πιθανότητα μακροπρόθεσμα για νεφροπάθειες και καρδιακές παθήσεις.
Διαβάστε επίσης:

Νο2 Mύθοι σχετικά με τη ΔΙΑΙΤΑ και το ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

 

Ιωάννα Αδαμίδου
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Βιολόγος
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

3 σχόλια:

  1. aire bra said.....
    HHHmmm nice one article, during the reading this article i found very good information, my knowledge has been increase my wishes with u i hope you will keep it up..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στις μέρες μας με την υπερβολική καταναλωση προχειρου φαγητου, χριαζομαστε λίγη δίετα βασικά πιο πολύ χριαζομαστε αποτοξίνωση. Είναι ενδιαφερων το blog σας που ασχολειτε μόνο με την υγεία πουθ προερχεται απο την γυμναστικη και την δίετα, παρεχεται νέες λύσεις που έιναι πολύ συμαντικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια ευχόμαστε να συνεχίσετε να διαβάζετε το blog μας και να το διαδίδεται σε φίλους και γνωστούς,καλή σας ημέρα γεμάτη υγεία!!!

      Διαγραφή

Αρχειοθηκη ιστολογιου