Τροφές για ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ!!!

trofes gia apistefto mavrisma
Η συστηματική κατανάλωση ορισμένων τροφών επιτρέπει να έχουμε επιδερμίδα καλά ενυδατωμένη και καλά προετοιμασμένη για ένα υγιεινό και όμορφο μαύρισμα. Ανάμεσα σε αυτές τις τροφές περιλαμβάνονται κυρίως φρούτα – λαχανικά κίτρινου και πορτοκαλί χρώματος.
Το β-καροτένιο βρίσκεται κυρίως στα λαχανικά και στα φρούτα με πορτοκαλί – κίτρινο – κόκκινο χρώμα, έχει την ικανότητα να διεγείρει την παραγωγή μελανίνης και συνεπώς επιταχύνει τη διαδικασία του μαυρίσματος και τη διατηρεί για περισσότερο χρονικό διάστημα. Ακόμη μια ιδιότητα του είναι να προλαμβάνει τις πανάδες και τους ερεθισμούς της επιδερμίδας.

Εκτός από το β-καροτένιο υπάρχουν και άλλα θρεπτικά συστατικά που βοηθούν τη διαδικασία του μαυρίσματος όπως είναι το σελήνιο, ο ψευδάργυρος, ο χαλκός κ.α. Ας δούμε όμως ποια τρόφιμα αποτελούν καλές πηγές αυτών:

1.Τα καρότα.Ανήκουν στην ομάδα των καροτενοειδών που είναι απαραίτητα για την υγεία και την ελαστικότητα του δέρματος. 2-3 λοιπόν καρότα την ημέρα θα αποτελούσαν ένα νόστιμο και με λίγες θερμίδες σνακ.

2.Τα λεμόνια. Η βιταμίνη C που περιέχουν, έχει την ικανότητα να καταπολεμεί τις επιβλαβείς ιδιότητες των ελεύθερων ριζών. Μία λεμονάδα λοιπόν το απόγευμα αντί για καφέ θα ήταν ένα πολύ δροσιστικό και απολαυστικό ποτό.

3.Τα ψάρια. Είναι πλούσια σε σελήνιο και βιταμίνη Α που προστατεύουν το δέρμα από αλλοιώσεις. Ο ψευδάργυρος επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης των τραυμάτων και των ηλιακών εγκαυμάτων.

4.Τα βερίκοκα. Αποτελούν συμπυκνωμένη πηγή β-καροτίνης και έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

5.Τα αυγά. Είναι καλή πηγή βιταμίνης Α και ενισχύουν την παραγωγή της μελανίνης, ουσία πολύ θρεπτική για το δέρμα.

6.Τα θαλασσινά. Λόγω του σεληνίου και του ψευδάργυρου που περιέχουν διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος, μειώνοντας παράλληλα την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα. Ακόμη ο χαλκός διεγείρει τη λειτουργία του ενζύμου τυροσινάση, με τη βοήθεια της οποίας παράγεται η μελανίνη.

7.Οι πιπεριές. Πλούσια πηγή βιταμίνης C, με έντονη αντιοξειδωτική δράση. Προσθέστε λοιπόν στη σαλάτα σας και μια πιπεριά κάνοντας τη και πιο γευστική και πιο θρεπτική.

8.Τα δημητριακά ολικής άλεσης. Καλές πηγές σεληνίου, που είναι ένα φυσικό αντιοξειδωτικό, το οποίο παρεμποδίζει τη διαδικασία σχηματισμού ελεύθερων ριζών. Ακόμη είναι πηγές βιταμίνης Α και του συμπλέγματος Β.

9.Η ντομάτα. Πλούσια σε σελήνιο και β- καροτένιο που δεν είναι ευεργετικά μόνο για την αντιοξειδωτική τους δράση, αλλά συντελούν στη διατήρηση ενός ενυδατωμένου και ελαστικού δέρματος. Τι πιο ευχάριστο από μια χωριάτικη σαλάτα τώρα το καλοκαίρι λοιπόν!

10.Τα ροδάκινα. Περιέχουν εκτός από καροτενοειδή και φλαβονοειδή που βοηθούν στο μαύρισμα.

Αντηλιακό: Απαραίτητο!!!
Είμαστε τυχεροί που ζούμε στην Ελλάδα, μια χώρα πλούσια σε φρούτα, ψάρια και λαχανικά. Αν θέλουμε λοιπόν να αποκτήσουμε ένα σοκολατένιο χρώμα εύκολα και με ασφάλεια, δεν έχουμε παρά να επισκεφτούμε το μανάβη και την ψαραγορά. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν πρέπει να θεωρήσουμε πως μόνο με την διατροφή είμαστε προστατευμένοι από τις υπεριώδες ακτίνες του ήλιου. Το αντηλιακό είναι απαραίτητο. Η διατροφή δρα προσθετικά στην προστασία του αντηλιακού σας.
πηγη:dietup.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!



loading...

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίο άρθρο . Δεν γνώριζα ότι τα ροδάκινα βοηθούν στο μαύρισμα θα το δοκιμάσω φέτος μιας και μου αρέσουν και πολύ :) Σχετικά με το αντιλιακο αυτό που έχω να προτείνω είναι της California Tan τα οποία μπορείτε να τα βρείτε στην ελλάδα από το http://www.thenailstore.gr . Αγόρασα αυτό : http://www.thenailstore.gr/shop/product_info.php?cPath=32_34&products_id=51&osCsid=v2dfr9kip6a0rdeh2i8riivc45 και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθηκη ιστολογιου