Φάε ΣΟΚΟΛΑΤΑ και γίνε Superman!!!!

Φάε ΣΟΚΟΛΑΤΑ και γίνε Superman
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΑΔΕΙΟ ΣΤΟΜΑΧΙ
Πολλοί ποδηλάτες ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να αποδώσουν με γεμάτο στομάχι. Αποφεύγουν λοιπόν να τρώνε έστω και ένα σνακ πριν την προπόνηση θεωρώντας ότι έτσι νιώθουν πιο ανάλαφροι και ικανοί να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα. Ωστόσο, η μειωμένη διαιτητική πρόσληψη σε συνδυασμό με την εξαντλητική προπόνηση στερεί από το σώμα την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται,
Τα αντιοξειδωτικά είναι ομάδα συστατικών, γνωστών για την καταπολέμηση των επιπτώσεων του οξειδωτικού στρες σε κύτταρα στον οργανισμό και θεωρείται όλο και περισσότερο ότι έχουν ιδιότητες που προστατεύουν την καρδιά.

Δυο ομάδες αντιοξειδωτικών συγκεκριμένα, οι πολυφαινόλες και τα φλαβονοειδή, που περιέχονται σε αρκετά φρούτα και σπόρους αποτελούν στόχο έρευνας λόγω των δυνητικά υγιεινών αποτελεσμάτων τους. Τροφές και φρούτα με υψηλά επίπεδα τέτοιων αντιοξειδωτικών έχουν ονομαστεί ‘σούπερ τροφές’ από τα μέσα ενημέρωσης.

Η Suzanne Steinbaum, από το Πανεπιστήμιο Lenox Hill της Νέας Υόρκης, σημείωσε ότι οι ουσίες βοηθούν τις αρτηρίες να παραμένουν υγιείς και προστατεύουν έναντι των καρδιαγγειακών νόσων. Θεωρεί πως όταν κάποιος αναζητά γλυκό σνακ, ένα τετράγωνο κομμάτι σκούρας σοκολάτας θα μπορούσε ενδεχομένως να αποτελέσει την πιο υγιεινή επιλογή.

Στην έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την Hershey Company και δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Chemistry Central Journal’, ερευνητές συνέκριναν το ολικό περιεχόμενο φλαβονοειδών και πολυφαινόλης, καθώς και τη δραστηριότητα αντιοξειδωτικών του κακάο και της σκούρας σοκολάτας έναντι ‘σούπερ φρούτων’, όπως κράνμπερι και ρόδι.
Η αντιοξειδωτική δραστηριότητα της σκόνης κακάο ήταν υψηλότερη σε σχέση με όλες τις άλλες σκόνες ‘σούπερ φρούτων’ που αναλύθηκαν.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι το συνολικό περιεχόμενο φλαβονοειδών στη σκόνη κακάο (30,1 μιλιγκράμ ανά γραμμάριο), ήταν υψηλότερο σε σχέση με όλες τις άλλες σκόνες ‘σούπερ φρούτων’ που δοκιμάστηκαν, που είχαν μέσον όρο λιγότερο από 10 μιλιγκράμ ανά γραμμάριο. Εστίασαν επίσης στο περιεχόμενο αντιοξειδωτικών ανά μερίδα 40 γραμ. σκούρας σοκολάτας και σκόνης κακάο έναντι ‘σούπερ’ χυμών φρούτων.
 Η συνολική αντιοξειδωτική δραστηριότητα της σκούρας σοκολάτας ανά μερίδα ήταν σημαντικά υψηλότερη σε σχέση με τους χυμούς των ‘σουπερ φρούτων’, με εξαίρεση τον χυμό ροδιού.
Το συνολικό περιεχόμενο πολυφαινόλης ανά μερίδα ήταν υψηλότερο για τη σκούρα σοκολάτα σε περίπου 1,000 μιλιγκράμ ανά μερίδα. Ήταν σημαντικά υψηλότερο σε σχέση με τους χυμούς φρούτων εκτός από τον χυμό ροδιού.

Η σκούρα σοκολάτα είχε επίσης την υψηλότερη συνολική περιεκτικότητα φλαβονοειδών ανά μερίδα σε περισσότερα από 500 μιλιγκράμ, ακολουθούμενη από το ρόφημα κακάο σε περίπου 400. Όλοι οι χυμοί των ‘σούπερ τροφών’ είχαν λιγότερα από 200 μιλιγκράμ ανά μερίδα αυτού του είδους αντιοξειδωτικού.

Οι ερευνητές υπογραμμίζουν ότι οι σκόνες κακάο, τα ροφήματα και η σκούρα σοκολάτα που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα περιείχαν φυσικό κακάο.
Ωστόσο, η σοκολάτα, ως δυνητικά σούπερ τροφή, θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο, καθώς οι θερμίδες και τα γραμμάρια λιπαρών ανά μερίδα σκούρας σοκολάτας είναι πολύ υψηλότερα σε σχέση με αυτά των χυμών φρούτων.
Διαβάστε επίσης: Η σοκολάτα και οι ιδιότητές της!!!
πηγη:advancehealth.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!



loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου