Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 7ο!!

Ποδηλάτες ενυδάτωση και ισοτονικά
ΣΤΕΓΝΩΣΑ
Πολλοί είναι οι ποδηλάτες που αφήνουν μεγάλα διαστήματα της ημέρας να περάσουν χωρίς να πιουν καθόλου νερό ή που απλώς πίνουν μόνο όποτε διψούν. Και όμως, η δίψα δεν αποτελεί καλό δείκτη για την αναπλήρωση των υγρών που χάνονται κατά την προπόνηση.
Πλήθος ερευνών έχουν δείξει πως οι αθλητές που κατανάλωναν υγρά με γνώμονα τη δίψα είχαν αφυδατωθεί σε σχέση με άλλους που έπιναν κατά τακτά χρονικά
διαστήματα ακόμα και χωρίς να διψούν. Προπονήσου λοιπόν στο να πίνεις άφθονα υγρά
προκειμένου να γλιτώσεις από καταστάσεις που προκαλεί η αφυδάτωση όπως είναι η κόπωση, οι πονοκέφαλοι, οι μυϊκές κράμπες, οι θερμικές διαταραχές και φυσικά η μείωση της απόδοσης. Μην ξεχνάς να καταναλώνεις υγρά πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση, ακόμη και όταν δε διψάς. Εκτός από το νερό, μια ακόμη καλή επιλογή είναι και τα αθλητικά ποτά, που περιέχουν υδατάνθρακες και ηλεκτρολύτες και συμβάλλουν στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης.
πηγή:mbike.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου