Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 2ο!!

Αθλητική διατροφή υδατάνθρακες
ΖΩ ΜΕ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ!
Υδατάνθρακες : η βάση της διατροφής του αθλητή ! Τόσα και τόσα επιστημονικά άρθρα και δημοσιεύματα τονίζουν τα οφέλη και την αξία των υδατανθράκων στην αναπλήρωση των αποθηκών γλυκογόνου, στην καθυστέρηση της μυϊκής κόπωσης και στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης.
Οι επισημάνσεις αυτές έχουν ως αποτέλεσμα να οδηγούν κάποιους ποδηλάτες σε υπερκατανάλωση υδατάνθρακων, αγνοώντας τις σχετικές επιστημονικές έρευνες που αναφέρουν ότι η υπερβολική πρόσληψη οδηγεί σε αύξηση των τριγλυκεριδίων και φυσικά του σωματικού λίπους. Άφησε λοιπόν τις υπερβολές στην άκρη και ακολούθησε ένα διαιτολόγιο που να καλύπτει τις προσωπικές σου ανάγκες και να περιλαμβάνει τον κατάλληλο συνδυασμό υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπών . Να θυμάσαι ότι η κατάλληλη και σωστή διατροφή είναι αυτή που θα κάνει τη διαφορά και θα σου δώσει ένα ακόμα πλεονέκτημα για την κατάκτηση του προσωπικού σας στόχου!
πηγή:mbike.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου